В държавата, в която е настъпило събитието, намерете най-близкия офис на компанията на виновния водач и предявете претенцията си направо към нея.
В случай, че се приберете в България, потърсете представителя на компанията за България на застрахователя на виновния водач. Предявете претенцията си направо към нея.
Ако не можете да идентифицирате застрахователя на виновния водач – обърнете се към Информационен център на Гаранционен фонд за допълнително разследване.
В държавата, в която е настъпило събитието, можете да се обърнете към Гаранционния фонд на съответната държава.
В случай, че се приберете в България, се обърнете към Компенсационния орган на Република България за предявяване на претенция.
В държавата, в която е настъпило събитието, намерете най-близкия офис на компанията на виновния водач и предявете претенцията си направо към нея.
Тези държави са извън ЕИП и нямат представители на територията на България.
С използването на сайта вие приемате, че можем да използваме "бисквитки". Повече за "бисквитките" можете да разберете ТУК